مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

دیدگاه خانم مینا حاجی ملاحسینی

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ

اخر شب زمستان 94

عکس های دوره دانشجویی را میبینم.یعنی الان هرکدم کجا هستن، چکار می کنن

فردا صبح

به سه نفر اس ام اس میدهم.دونفر ادامه تحصیل دادند.یک نفر از کارش خیلی راضی و خوشحال برایم از کارهایی که تو کتابخانه  انجام میدهد تعریف می کند.پراست از ایده و کار خلاق و رضایت شغلی

همان روز ، ظهر

به اینده شغلی م فکر می کنم.فکر کردم چرا ادامه تحصیل ندام، فکر کردم تا حالا چه کار خلاقی انجام دادم، به روزمرگی کارم فکر کردم

فردا صبح

تو نت جستجو می­کنم.چقدر از درس فاصله گرفتم چقدر مطالب جدید وارد این رشته شده.به استاد فتاحی ایمیل میزنم و به چند وبلاگ، از انها کمک میخواهم تا بتوانم با مطالب روز رشته ام اگاه بشوم.تا بتوانم شرایط کتابخانه را تغیر بدهم

فردا، پس فردا، پس فردا،

فکر می کنم، چقد روزمرگی، خسته شدم، خانم اقا، کتابها در ان ردیف هستند. اقا خانم، اجازه بدهید شیوه جستجو را برایتان توضیح بدهم.خانم اقا به علت تاخیر شما نمیتوانید کتاب امانت بگیرید.احساس خستگی دارم، احساس بی سوادی

چهارشنبه اخرین روز کاری

با سرپرست کتابخانه صحبت کردم.گفت کار کتابداری چیزی بیش از این نیست.و نیرو هم کم هست.بنابراین ایده خلاق نداشته باش و کار برای مجموعه اضافه نکن

اخر هفته

تمام دو روز را فکر کردم من باید راهی برای فرار از این شرایط پیدا کنم

شنبه رفتم اتاق ریس دانشکده..توضیح دادم قبول نکرد

یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه

 بازم به اتاق ریس رفتم. چون مدرک کارشناسی کتابداری هستم باید در کتابخانه باشم

اما عزمم را جزم رفتن از کتابخانه کرده ام و باید مسیر شغلی خودم رو تغیر بدم

کل هفته بعد

با خستگی میروم و  کارهای روزمره انجام میدهم

شنبه دوهفته بعد

از دفتر ریاست تماس گرفتند با جابه جایی موافقت کردن

دوروز بعد کارها رو تحویل می گیرم. برای کارهای تکراری یک راه حل پیشنهاد میدهم. قرار ملاقاتهای رو سرو سامان میدهم. چند قابلیت در نرم افزار اداری پیدا کردم. بایگانی سیستمی را راه اندازی کردم. بایگانی ایمیل را راه اندازی کردم. یک گروه تلگرامی برای کلیه اساتید ایجاد کردم و کارها و قرار ملاقاتهای را در کمترن زمان انجام میدهم. به سایت معاونت پژوهشی سروسامان میدهم. تابلوی نمایش برای کتابهای چاپ شده اساتید درست می کنم که با ساخت بارکد برای هرکتاب مراجعان می توانند انلاین کتاب خرید کنند. برای نظم دادن به سخنرانی­ها و کارآموزی­ها پیشنهاد و طراحی چند فرم را انجام میدهم

اخر هفته از من طراحی بروشور می خواهند با یک نرم افزار خاص، بلد نیستم اما هیچ چیزی نمیگویم

تمام شب را جستجو کردم تا توانستم راهنمای اموزشی پیدا کنم

شنبه بروشور رو قبل از امدن ریس روی میز میگذارم

برای هفته بعد یک پوستر برای سمینار میخواهند.بلد نیستم اما چیزی نمیگویم

کتاب فتوشاپ میخرم.تمرین میکنم. یک پوستر طراحی می کنم

اخر ماه

دعوت شدم به شورای دانشکده

ازمن تقدیر کردن. ریس دانشکده گفت این بهترین جابه جایی در این اداره بوده. از کارم راضی هستند. خواستند بیشتر از توانایی هایم استفاده کنم و استفاده کنند.

از اینکه مجموعه به من وابسته شده خیلی خوشحالم.حالا فرصت دارم در کارم پیشرفت کنم. هدفم باید ارتقا دانشکده هم باشدو مخصوصا ارتقا معاونت پژوهشی

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی