مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

دیدگاه خانم مرضیه براتی

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

 

سال 84 به عنوان رئیس انجمن زیست شناسی دانشگاه تنکابن برگزیده شدم .

همون سال بچه های گروه ما دو درس به نامهای ژنتیک انسانی و ژنتیک 2 داشتن که هردوی این دروس واحد آزمایشگاهی هم داشت . متاسفانه چند مورد از آزمایشات مربوط به این دروس بخاطر گران بودن کیت های آزمایشگاهی و بالا بودن تعداد دانشجوها ، تنها یکبار توسط استاد انجام می شد و یا به صورت تئوری مطرح می گردید .

مطمئن بودیم که برای ادامه تحصیل و یا کار کردن در یک آزمایشگاه ژنتیک به این مهارت ها نیاز خواهیم داشت برای همین سعی کردیم که  Workshop هایی در یک آزمایشگاه مجهز برگزار کنیم ، ولی نشد .

این بود که با آموزش گروه ، معاونت پژوهش و در آخر ریاست دانشگاه چندین جلسه برگزار کردیم و مسئله را مطرح کردیم.

در اواخر ترم در رفت و آمدهایی که به پژوهشکده رویان داشتم ، موفق شدم تاهماهنگی های لازم برای برگزاری یک همایش با عنوان ناباروری و روش های درمان آن رو انجام بدم . همچنین با روابط عمومی پژوهشگاه هماهنگ کردیم تا در همان تاریخ مراسم بزرگداشتی برای دکتر سعید کاظمی آشتیانی (دکتری تخصصی جنین شناسی ) رئیس پژوهشگاه رویان برگزار کنیم.

 تو این زمان بود که معاونت پژوهشی بهم قول داد اگه این همایش و بزرگداشت رو بخوبی برگزار کنیم مجوز برگزاری یک دوره ژن کلونینگ با تامین 70% از هزینه ها رو از طرف دانشگاه برای انجمن زیست بگیرن .

درکمتر از یک ماه با حضور کلیه مسئولین دانشگاه و اساتید و دانشجویان گروه و همچنین مهمانان عزیزی که از دیگر دانشگاه ها به همایش ما تشریف آورده بودند این مراسم به خوبی برگزار شد.

چندماه بعد از برگزاری همایش با پیگیری های زیاد دوره آموزشی ژن کلونینگ در سه کارگاه آموزشی مجزا برگزار و به شرکت کنندگان آن دوره گواهی حضور در این دوره ها اعطا شد .

شاید برگزاری این همایش در آن زمان برای مسئولین دانشگاه و ما یه امتیاز خوبی محسوب می شد ولی انجمن زیست توانسته بود با بررسی نیازهای گروه و برقراری ارتباطات و گفت و گوهای مناسب باعث خلق دانش جدیدی برای اعضاء خود گردد.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی