مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

دیدگاه خانم بیتا سلطانی

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

اجرای مدیریت دانش در هشتمین دوره ادکا

 

جهت برگزاری هشتمین همایش ملی ادکا با عنوان "رسانه‌های اجتماعی در مراکز اطلاع‌رسانی" در تاریخ 20 آبان ماه سال 1394طبق جلسه‌ای که اعضا با دبیر ادکا داشتند وظایف تقسیم شده بود و وظیفه ویراستاری مقالات تایید شده توسط کمیته علمی همایش جهت چاپ در مجموعه مقالات همایش به عهده دو نفر از اعضای هیات مدیره گذاشته شده بود.

بعد از ویراستاری نهایی توسط  افراد تعیین شده (2 نفر) یکماه زودتر از برگزاری همایش، مقالات به دست جناب اقای حمید محسنی (مدیر انتشارات کتابدار) می‌رسید و این برنامه زمانبندی عالی ترین موقعیت برای انجام امور بود.

ولی متاسفانه (ارسال مقالات توسط داوران، ارسال مقالات ویرایش شده به وسیله نویسندگان طبق نظرات داور مقاله ) با تاخیر انجام شد.

 در این راستا طبق برنامه همیشگی‌مان جلسه فوری برای حل مساله با حضور دبیر (مهدی رحمانی) و اعضای هیات مدیره برگزار کردیم و طبق مشورت‌های صورت گرفته تصمیم نهایی به این صورت شد که تعداد اعضای ویراستار از 2 نفر به 6 نفر افزایش یابد و زمان ویراستاری کمتر شود تا  مقالات طبق زمان تعیین شده به دست آقای محسنی برسد.

در این راستا 2جلسه اموزشی پیوسته (ویراستاری) توسط دبیر ادکا (مهدی رحمانی) برای اعضای هیات مدیره برگزار شد و در این زمان اعضا امادگی لازم را جهت همکاری ویراستاری مقالات داشتند. خوشبختانه ویراستاران ملحق شده به خاطر دانش کسب شده و علاقه وافری که داشتند، توانستد مقالات را در زمان 3 روز ویراستاری کنند و جهت چاپ کتاب برسانند.

نکته جالب و شاید چیزی که باعث خاطره شدن این اتفاق شد، بعد از آن اعضای هیات مدیره توانستند با یادگیری این مهارت کسب درآمد نمایند.

بیتا سلطانی

دانشجوی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

Bita.bobo@gmail.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی