مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

دیدگاه خانم سمانه برجی

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

printer


وارد واحد فناوری شد و بعد از لبخندی کوتاه گفت: مدیر واحد "کانابِلایز1" هستم؛ هر روز صبح پا به دنیای مردگان می گذارم، دنیایی پر از پرینترهایی که یکی پس از دیگری جان می دهند تا یک پرینتر دیگر زنده بماند!

کانابِلایزبه معنای "آدمخواری" یا هم نوع خواری است و بنظرم این بهترین اسمی بوده که انگلیسی ها برای این واحد انتخاب کردند؛ واحدی که همان امید آخر تعمیرکارهایی است که انباردار به آنها می گوید: موجودی قطعه مورد نظرتان به اتمام رسیده.

مشتری ها منتظرند تا تعمیر کار با تعویض قطعه معیوب، پرینتر ازکار افتاده شان را تعمیرکند. موجودی قطعه های آسیب پذیر و کاربردی خیلی زود به پایان می رسد، پس تعمیرکارها با جدا کردن قطعه مورد نظرشان از پرینتری که برای نمونه در واحد کانابلایز قرار گرفته است، آن را تامین و رضایت مشتری را جلب می کنند.

به او گفتم: فقط کافی است یک ماژول2 هشدار دهنده نقطه سفارش روی نرم افزار انبارداری نصب شود؛ پس دست به کار شدم و با ایجاد یک ماژول براساس فرمولی بر پایه کاربردی بودن هر قطعه و زمان لازم برای وارد شدن آن به کشور، نرم افزار انبار داری را تکمیل کردم.


سمانه برجی، borji.samaneh@gmail.com

_____________________________________ 

1-cannibalize

2-module

 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی