مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

مدیریت دانش سازمانی از دیدگاه دانشجویان

کارشناسی ارشد رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی(ورودی 1396)

دیدگاه خانم فرزانه نصیری

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ

برای اینکه ابزارهایی مثل پست الکترونیک و وبلاگ از روش­های بسیار کم­هزینه و در دسترس برای همه کتابدارانه، کتابخانه علوی از قابلیت­های این ابزار برای اشتراک و تبادل دانش با همکاران و مراجعه­کنندگان خود استفاده می­کنه.

به دلیل تغییر نرم­افزار مدیریت کتابخانه از نمایه به سامان، رئیس شهرستان از ما خواسته بود که راهنمای گام به گام برای کارهای کتابداری (آماده­سازی کتاب، رف­خوانی، ثبت نشریه و...) که انجام میدیم رو در وبلاگ خود ثبت کنیم. ایشون با این کار ما را وادار کردن تا دانشی رو که به­عنوان تجربه یا در حافظمون درونی شده بود ثبت کنیم. اینکار باعث می­شد همه همکاران، حتی افرادی که قراره بعدا وارد مجموعه کتابخانه ما بشن نقاط قوت و ضعف­های خودشون رو بدونن.

در این امر، علاوه بر اینکه کتابداران دانش ذهنی و تجربیات خود رو در اختیار دیگران قرار می­دادن با به­روزرسانی وبلاگ خود تجربه و اندیشه­های خلاق اونها به ابتکارها و نوآوری و دانش ذهنیشون به دانش سازمانی تبدیل می‌شد.


فرزانه نصیری

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی

مسئول کتابخانه علوی

ایمیل alavi.book.3318@gmail.com


  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی